Ønsker at øge salget i virksomheden? Det er ikke så svært at gøre, som nogle måske har du mener. Selv om vi som en nation er midt i en økonomisk nedtur de sidste to år, behøver din virksomhed ikke at være. Hvad der følger er tre enkle trin til at øge salget, uanset de økonomiske forhold.

1. at forenkle din annoncering

Forbrugerne er i dag oversvømmet dagligt med reklamekampagner og henvendelser. Helt ærligt, de fleste af disse reklamekampagner er ikke værd at pengene bruges på dem. Hvorfor? Fordi de fortsætter med at bruge de samme metoder, som konkurrenterne (direct mail, billboards, internet-reklame, tv-reklamer og radioreklamer) og på samme måde. Hvad har medført er et samfund, der er immune over for “pladser”, “vinkler” og “tricks”, der får dem til at blive forbrugere af dine produkter. Nogle tips til at forenkle din annoncering:

Undgå klichéer. De fleste er overused alligevel.

Være bedre, ikke bedst. De fleste produkter er sat som “bedst” af deres art. Forbrugerne behøver altid bedst, men. De behøver kun produkter, der er bedre end de fleste.

Mindre er mere. Tillad ikke din besked at blive tabt i en flodbølge af stimuli kastet på forbrugerne. Kortere, kortfattet beskeder fungerer godt.

2. målrette få

Når du er begyndt at blot din annoncering, fokusere din besked på disse få mennesker, der begynder tendenser i stedet for at følge dem. Måske har du venner som dette-de svælge i at finde nye produkter til at elske. De nyder at have det “nyeste” produkt, de “fedeste” ideer, de “anderledes” gadgets. Disse typer af forbrugerne blive gå billboards, og bør være i fokus i din annoncering. De rent faktisk gør de fleste af reklame arbejde for dig. Nogle tips:

Vide, hvad gør dit produkt bedre. Gøre det temaet for din annoncering besked.

Vide, hvad gør dit produkt adskiller. Understrege dette.

Bekymre sig mindre om dem, der er apatisk mod dine produkter. Bekymre sig mere om dem, der er meget entusiastiske. Appellerer til dem.

3. opbygge forholdet snarere end salg

Det er nemt at blive en bedre sælger: forbedre dit forhold færdigheder. De fleste forbrugere søger for fred i sindet snarere end produkter alligevel. Søge at første opbygge tillid og forståelse i dine relationer med forbrugerne. Der er over et dusin hår saloner inden for fem miles af mit hus, men jeg køre altid tyve minutter længere for at få mit hår klippe hver måned. Hvorfor? Fordi jeg nyder mit forhold med personer som klippe mit hår på denne særlige shop. Vi taler, vi griner. Jeg nyder oplevelsen. Således er tilbage jeg, selvom det er mere end ti miles fra mit hus, og lidt upraktisk. Jeg betale ikke for frisure, så meget som jeg gør forholdet. Im en loyal forbruger.

Nogle tips:

Fokus på producerer værdi mere end sælger produkter. Lav kvalitetsprodukter, ansætte kvalitet folk.

Lær om dine kunder ved enhver lejlighed

Snakke pris sidst, ikke først. Hvis prisen er den afgørende faktor for at købe dit produkt, har du mistet kontrollen med den salgs samtale. I stedet har fokus på forbrugernes behov og ønsker, så søger at opfylde dem.

Copyright (2003) Leif H. Smith, Psy.D. Alle rettigheder forbeholdes.